تاثیر دوچرخه ثابت در لاغری شکم
قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

در جوامع امروزی به علت نحوه زندگی و کار افراد و همچنین نبود فرصت کافی برای انجام فعالیتهای ورزشی، چاقی که یکی از عوامل اصلی در ابتلا به بسیاری از بیماری ها خصوصا بیماری های قلبی وعروقی، چربی و فشار خون می باشد به صورت عمده ای در میان مردم از کودک و بزرگسال تا پیر و جوان رایج شده است.

عده بسیاری در جستجوی راهی برای آب کردن چربی های اضافی بدن خود هستند.آب کردن چربی خصوصا در نواحی شکم و قسمتهایی از بدن که درهر شخص بسته به ژنتیک زودتر از بقیه قسمتها چاق می شود به همان میزان که سریع وزن می گیرند دیرتر هم لاغر می شوند،پس در کل لاغر کردن نیاز به یک برنامه ریزی درست و بلند مدت دارد و علاوه بر ورزش، خصوصا ورزش های هوازی همانند دوچرخه ثابت نیاز به یک رژیم غذایی کم کالری نیز دارد.

اما باید دقت داشت که با رژیم گرفتن و ورزش کردن تنها نمی توان چربی های یک قسمت از بدن را آب کرد بلکه کل بدن لاغر می شود. پس اگر قصد لاغر کردن و از بین بردن چربی های ناحیه شکم خود را دارید باید در برنامه غذایی خود بیشتر میوه و سبزیجات ،نان سبوس دار، شیر و لبنیات و گوشت کم چرب را قرار دهید و از خوردن غذاهای چرب و نشاسته دار پرهیز کنید.

تعداد وعده های غذایی خود را بیشتر و از حجم هر وعده کم کنید.انتخاب یک برنامه ورزشی مناسب در کار با دوچرخه ثابت عامل مهم در کاهش وزن است، سعی کنید بیشتر روزهای هفته را ورزش کنید و از تمریناتی استفاده کنید که به سوزاندن بیشتر کالری در بدن شما کمک می کند مثل تمرین تاباتا و یا تکنیک دایره ای که در مقالات قبلی در مورد آنها به تفصیل صحبت شد.

البته در کنار استفاده از دوچرخه ثابت که در آب کردن چربی و ایجاد عضله برای جلوگیری از تجمع مجدد چربی موثر است از تمریناتی مثل دراز و نشست که به طور مستقیم بر چربی های ناحیه شکم و پهلو تاثیر دارد نیز استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 ارديبهشت 1395برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: